Curriculumul Scolii Gimnaziale Nr 32 este unul astfel conceput încât să asigure o pregătire corespunzătoare a elevilor.
1. Curriculum românesc
La Scoala Gimnaziala Nr.32 se studiază toate disciplinele din curriculum-ul naţional elaborat de MEC, abordarea fiind însă una modernă, europeană, care are la bază:
- utilizarea metodelor activ – participative;
- lucrul pe grupe și învățarea prin cooperare;
- valorificarea inteligențelor multiple;
- dezvoltarea inteligenței emoționale;
- dezvoltarea competențelor transdisciplinare;
- organizarea de activităţi de învăţare în care elevii aplică conţinuturile însuşite în situaţii de viaţă reală;
- învățarea diferențiată și programe de studiu individualizate conform nevoilor;
- activități suplimentare de sprijin și pregătire care asigură progresul fiecarui elev;
- activități care valorifică și evidențiază performanța școlară și excelența;
- consilierea individuală pentru o conduită corectă și relaționare optimă cu colegii și profesorii realizată deconsilierul școlar;
- studiul limbii engleze/franceze, limbii române și matematicii;
- implicarea elevilor în numeroase activități extrașcolare;
- dezvoltarea autonomiei în pregătirea temelor și abilități de lucru individual;
- o pregătire solidă pentru testările și examenele naționale.
2. Competenţe cheie europene
Curriculumul vizează şi formarea competenţelor cheie stabilite la nivelul Uniunii Europene:
- Comunicarea în limba maternă
- Comunicarea în limbi străine
- Competenţe în matematică şi competenţe elementare în ştiinţe şi tehnologie
- Competenţe în utilizarea noilor tehnologii informaţionale şi de comunicaţie
- Competenţe pentru a învăţa să înveţi
- Competenţe de relaţionare interpersonală şi competenţe civice
- Spirit de iniţiativă şi antreprenoriat
- Sensibilizare culturală şi exprimare artistică
Prin curriculum,urmărim:
- Formarea competenţelor de bază necesare trecerii într-o treaptă superioară de educaţie şi, mai târziu, la viaţa de adult;
- Organizarea unor demersuri educative, a unor experienţe de învăţare stimulative şi variate, desfăşurate în clasă şi în afara ei, care oferă oportunităţi de a participa la activităţi artistice, culturale, sportive şi de a lucra cu o varietate de materiale, resurse şi echipamente;
- Asigurarea dezvoltării depline a potenţialului, a talentelor şi a intereselor specifice fiecărui elev, prin activităţi de învăţare organizate individual, în grupuri mici sau ca echipe ale clasei, astfel încât fiecare copil să-şi pună în valoare abilităţile şi cunoştinţele proprii, experimentând, în acelaşi timp, avantajele cooperării şi ale sprijinului reciproc;
- Cultivarea respectului pentru puncte de vedere şi idei diferite, în cadrul unor activităţi de învăţare bazate pe discuţii, dezbateri şi reflecţii despre diferite culturi, obiceiuri, ocupaţii şi opinii;
- Încurajarea asumării responsabilităţii pentru activitatea şi atitudinea proprii printr-un sistem pozitiv de recompense şi stimulente;
- Crearea unui mediu educaţional prietenos, în care fiecare copil să se simtă în siguranţă fizică şi psihică, valorizat şi responsabilizat, participant activ la propria învăţare;
- Crearea unei atitudini pozitive a elevilor faţă de propria persoană, față de şcoală, familie şi comunitate, direcție în care Cabinetul de consiliere are o contribuție majoră.
DISCIPLINE DE SPECIALITATE
- Limba Romana
- Limbi Moderne
- Matematica
- Informatica
- Istorie
- Geografie
- Fizica / Chimie
- Biologie
- Discipline socio-umane
- Tehnic
- Religie
- Arte
- Educatie fizica si sport
- Inscriere Online – clasa pregatitoare
- Manuale scolare
Manuale școlare în format electronic
- Gimnaziu