- Dosarul de înscriere va cuprinde:
- Cerere de înscriere;
- Copie după certificatul de naştere al elevului;
- Copie după CI – părinți / tutore;
- Adeverinţă de elev;
- Daca este cazul – certificat de competenţă lingvistică (copie şi original)
Transferul elevilor de la o scoala la alta se face cu respectarea legislatiei si a regulamentului intern al scolii care primeste elevul, iar prevederile acestuia pot diferi de la o scoala la alta. Ca regula generala, elevii se pot transfera de la o scoala la alta doar intre semestre sau in vacanta de vara. Transferurile in timpul semestrului se fac doar in situatii exceptionale:
– la schimbarea domiciliului parintilor intr-o alta localitate, respectiv intr-un alt sector al municipiului Bucuresti;- in cazul unei recomandari medicale, eliberata pe baza unei expertize medicale efectuate de directia de sanatate publica;- de la clasele de invatamant liceal la clasele de invatamant profesional;- la/de la invatamantul de arta, sportiv si militar;- de la clasele cu program de predare intensiva a unei limbi straine sau cu program de predare bilingv la celelalte clase;- in alte situatii exceptionale, cu aprobarea Consiliului de Administratie al Inspectoratului scolar.
Documentele necesare pentru transferul la alta scoala sunt:
- foaia matricola
- fisa medicala
- fisa de lichidare
- cererea de transfer
- copii dupa actele de identitate ale parintilor.